FRONTLINE® získala ocenění Brand of the Year v soutěži World Branding Awards
-
FRONTLINE® se stala v sekci Animalis „Značkou roku“ pro rok 2019-2020
-
Hodnocení vychází především z hlasování spotřebitelů
-
World Branding Awards jsou oceňěním pro nejlepší globální, regionální a národní značky za jejich činnost a výsledky
Praha, 4. června 2019 – Boehringer Ingelheim s hrdostí oznamuje, že značka FRONTLINE® získala ocenění „Značka roku“ (Brand of the year) 2019-2020 v sekci Animalis soutěže World Branding Awards.
Pořadatel cen World Branding Awards, World Branding Forum se sídlem v Londýně, UK, je nezisková organizace zaměřená na posouvání standardů značek ve prospěch komunity jejich tvůrců i spotřebitelů. Pořádá a sponzoruje řadu vzdělávacích programů včetně projektů ve spolupráci s předními univerzitami a muzei.
Vítězové jsou vybíráni na základě tří vstupů – měření hodnoty značky (brand valuation), průzkumu spotřebitelského trhu a veřejného internetového hlasování. V sekci Animalis pro ročník 2019-2020 hlasovalo přes 95 000 milovníků zvířat a domácích mazlíčků z celého světa – 38 zemí na šesti kontinentech.
„Oceňujeme výsledky vytrvalé snahy, která je pro vytváření mimořádných značek nezbytná. Vítěz ceny, která se ze 70 % opírá o hlasování zákazníků, musí mít silnou pozici v aktivním povědomí spotřebitelů,” vysvětluje předseda World Branding Forum Richard Rowles.
Globální ředitel divize péče o zdraví pet zvířat (Pet Healthcare) Damien Martin dodává: “Jsme nadšeni, že jsme získali ocenění Brand of the Year. Oceňuje úsilí celého našeho týmu, který neúnavně pracuje na širokém povědomí o naší značce a o tom, co představuje v proměnlivém oboru zdravotní péče o pet zvířata.”

Boehringer Ingelheim Animal Health Business Unit
Boehringer Ingelheim je v oblasti veterinární farmacie druhou největší společností na světě s přítomností na více než 150 trzích. V roce 2018 divize veterinární medicíny společnosti Boehringer Ingelheim dosáhla čistého obratu ve výši téměř 4 miliard eur.
Našich 10 000 zaměstnanců po celém světě denně intenzivně pracuje na vytváření optimálních životních podmínek pro zvířata. Upřednostňujeme prevenci před léčbou, a proto se zaměřujeme na vývoj inovativních řešení v oblastech vakcín, antiparazitik a terapeutických farmaceutik. Pomocí širokého portfolia pokročilých přípravků pro preventivně léčebnou péči, nástrojů a služeb podporujeme naše zákazníky v péči o zdraví jejich zvířat.
Pro více informací navštivte: https://www.boehringer-ingelheim.com/animal-health/overview
World Branding Forum
World Branding Forum (WBF) je globální nezisková organizace zaměřená na posouvání standardů značek ve prospěch komunity jejich tvůrců (ať již z oboru brandingu, designu, marketingu, reklamy, PR či komunikace) i spotřebitelů. WBF vytváří, řídí a podporuje širokou škálu programů pokrývajících oblasti výzkumu, vývoje, vzdělávání, povědomí, networkingu a dosahu. Více informací najdete na brandingforum.org.