Aktuální informace pro zákazníky divize Animal Health
Vzkaz od Jeana Scheftsik de Szolnok, ředitele divize Animal Health v Boehringer Ingelheim:
S celosvětovým šířením nemoci COVID-19, která ovlivňuje všechny oblasti našich životů, je náší povinností chrátit zdraví a pohodu našich zaměstnanců, zákazníků a zvířat, o které se všichni staráme. Naší největší prioritou je pokračovat v dodávání zboží a služeb, které naši zákazníci potřebují. Níže naleznete aktuální informace k tomuto tématu:
Situace v dodávkách
Pokračujeme v zásobování všech regionů výrobky pro hospodářská a domácí zvířata. V současné době nedochází k zásadním problémům s dodavatelským řetězcem. Pokud jde o materiály pocházející z postižených zemí, máme u většiny našich produktů zásoby na několik týdnů a situaci pečlivě sledujeme, protože se neustále vyvíjí. Máme zavedené i krizové plány a jsme připraveni aktivovat alternativní zdroje z jiných míst - buď prostřednictvím třetích stran nebo vlastní výrobou.
Veškerá naše výborní místa fungují za dodržování dodatečných bezpečnostních opatřní. Několik z nich upravilo úroveň své činnosti, protože někteří pracovníci mají omezený přístup do zařízení. Důvodem je dodržování nařízení naší společnosti a vlády pro zajištění ochrany zdraví pracovníků a komunity. Všechny naše smluvmí výrobní místa jsou nadále v provozu.
Může dojít ke zpoždění dodávek, protože doprava je kvůli kapacitním omezením náročnější. Letecké zásilky jsou stále proveditelné pro všechny naše přepravní msta, ale s vyššími náklady. Námořní přeprava je nadále realizovatelná s určitými problémy při dodávkách na některé trhy jihovýchodní Asie a Jižní Ameriky. Evropská síť silniční nákladní dopravy je nadále plně funkční, ale díky přeshraničním kontrolám má delší dobu přepravy.
Celkově vzato, v současné době nepředpokládáme významné nebo dlouhodobější přerušení dodávek souvisejících s COVID-19.
Servis a podpora
Současná situace je bezprecedentní a chápeme, že mnoho našich zákazníků v postižených zemích v současné době čelí v oblasti péče o zvířata a zajištění kontinuity podnikání řadě výzev a potíží. Chceme naše zákazníky ujistit o naší trvalé podpoře. Naši lidé v terénu zákazníky v postižených zemích osobně nenavštěvují, ale jsme i nadále k dispozici pro setkání, rady a podporu prostřednictvím komunikačních kanálů, jako je telefon, e-mailu, videokonference a další. Naši terénní technici budou i nadále poskytovat lékařskou podporu a poradenství na pracovištích, bude-li to naléhavě nutné a bude-li to příslušnými úřady schváleno.
Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc, obraťte se na místního zástupce nebo na místní zastoupení divize Boehringer Ingelheim Animal Health.
Můžete nás také kontaktovat zde: infocz@boehringer-ingelheim.com
Zavazujeme se zůstat v této krizi důvěryhodným partnerem. Uvědomujeme si závažnost situace a zavázali jsme se, že pro udržení zdraví a bezpečnosti zaměstnanců, zákazníků, spotřebitelů a zvířat uděláme vše, co je v našich silách.
Více informací o naší divizi Animal Health najdete zde: https://www.boehringer-ingelheim.cz/o-divizi-animal-health/o-divizi-animal-health